Catalogul alimentelor

pagina1 din 8 pagini  1 2 3 >  ultima »

Agrisele

autor: LUMEA RETETELOR
Agrisele
Desi agrisa este considerata a fi un fruct umil, valoarea ei nutritionala nu ar trebui ignorata; ea are putine calorii si este o sursa utila de vitamina C si fibre solubile.

Ananasul

autor: LUMEA RETETELOR
Ananasul
Utilizat din vechime ca remediu popular pentru calmarea deranjamentelor intestinale si ameliorarea constipatiei, acest fruct tropical este cunoscut si pentru enzimele sale antiinflamatoare si elementele nutritive vindecatoare, care ajuta la stimularea imunitatii si sanatatii cardiovasculare si a oaselor.

Anghinarea

autor: LUMEA RETETELOR
Anghinarea
Ajuta la tinerea colesterolului sub control, amelioreaza functionarea ficatului si remediaza problemele legate de pietrele la vezica biliara (calculii biliari)

Ardeiul si ardeiul iute

autor: LUMEA RETETELOR
Ardeiul si ardeiul iute
Ardeii grasi si ardeii iuti dau culoare si aroma mancarurilor preferate si in acelasi timp ofera protectie impotriva bolilor de inima, pierderii vederii si congestiilor nazale.

Avocado

autor: LUMEA RETETELOR
Avocado
Unele persoane tind sa evite avocado pentru ca li se pare ca este bogat in grasimi. Este, intr-adevar, bogat in grasimi benefice mononesaturate ceea ce – cand inlocuiesc grasimile saturate in dieta – ajuta la reducerea colesterolului LDL ("rau") si a riscului de boli de inima.

Bananele

autor: LUMEA RETETELOR
Bananele
Sunteti nervos? Mancati o banana! Contine vitamina B6 si triptofan, care induc relaxarea. In plus, protejeaza impotriva bolilor de inima, atacului cerebral si anumitor suferinte gastrointestinale.

Broccoli

autor: LUMEA RETETELOR
Broccoli
Si-a castigat statutul de superaliment datorita nivelului sau foarte ridicat de substante fitochimice si potentialului acestora de a mobiliza resursele naturale ale corpului de lupta impotriva bolilor.

Caisele

autor: LUMEA RETETELOR
Caisele
Culoarea auriu inchis a caiselor arata prezenta carotenoidelor, mai ales a beta-carotenului, un antioxidant important. Desi caisele proaspete sunt sanatoase, caisele uscate pline de substante nutritive sunt si mai bune.

Caltunasul

autor: LUMEA RETETELOR
Caltunasul
Caltunasul (condurul doamnei), numit si creson indian ("nasturtium" in engleza, Tropaeolum majus in latina), poate fi cultivat si la ghiveci si folosit ca alternativa la nasturel.

Capsunile

autor: LUMEA RETETELOR
Capsunile
Sunt bogate in vitamina C si alti antioxidanti, dar sarace in calorii. Se presupune si ca sunt si un stimulent bland pentru ficat.
pagina1 din 8 pagini  1 2 3 >  ultima »
Newsletter
Dezabonare newsletter
Ultimele comentarii ale utilizatorilor
Cred ca doamna Ligia ar trebui sa vina sa ne lamureasca. Sa…
Sidy | 2013 07 10 - 04:55
VIDEO: Bloggerul saptamanii - Ligia Pop
Stimate Domn sau Stimata Doamna Am descoperit cu totul intamplator ca Ligia…
STOIAN Gabriel | 2013 07 09 - 21:28
VIDEO: Bloggerul saptamanii - Ligia Pop
am primit premiul, multumesc, sunteti minunati !
flori99 | 2013 07 09 - 14:46
Castigatorul premiului Rasfaturile verii
am primit premiul, este minunat, multumesc !
flori99 | 2013 07 09 - 14:43
Castigatorul premiului Rasfaturile verii
eu nu m? eempac cu ideea de ciuperci f?r? gust. ciurepcile au…
Sueli | 2013 07 08 - 08:31
Somon cu sos de stridii si ciuperci